Post by diadiapromversno on Mar 11, 2022 17:52:52 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Navigraph Charts ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Navigraph Charts IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod öka pengarna ▞▞▞
▞▞▞ Navigraph Charts 2022 version ▞▞▞
Trevlig app. Som en virtuell pilot på vatsim hjälper den här appen tillsammans med FMS-data mig mycket
Så mycket bekvämare än att behöva använda en webbläsare. Jag har haft några slumpmässiga krascher under nedladdningar, men ingenting en enkel omstart av appen kommer inte att fixa.
Exceptionellt. Efter den nya uppdateringen kan den till och med skapa din färdplan åt dig, vilket är fantastiskt. Bra jobbat. Fortsätt så.
Att ständigt behöva logga in går mig redan på nerverna. Gråt ljus på UI-funktioner, kan inte zooma in tillräckligt långt.
Det öppnas inte.. Och säger för att skapa ett konto... Och när jag skapar kontot... Det registreras inte.. VARFÖR.. 😒 och jag behöver den här appen. Det är en demo, den vann 't arbete säger dig betala. Varför inte berätta det innan du väntar mycket tid med registreringen!!?
Dess bra idé men det kommer inte att öppna bara fryser när video laddas
Kraschar regelbundet
Uppdaterad recension 3 februari '19 - Navigraph-teamet hjälpte snabbt till med appcrash-problemet och försåg mig med en betaversion som fick produkten att fungera! Äldre recension publicerad 1 februari '19 - Fungerade och var trevlig ... och sedan uppdatering 1 februari '19 bröt appen! Nu kraschar appen vid start och därför OANVÄNDbar! Vänligen återgå till en användbar version!!
Det fortsätter att krascha och säger fel när jag registrerar mig
Bra idé, men extremt buggig. Jag kan få sjökort först efter att ha roterat skärmen efter varje knapptryckning. Är också extremt långsam att ansluta till simbrief-planer, trots att de är delägda. Desktop-appen fungerar bra (inte bra), men appen är nästan funktionslös. Jag är villig att hjälpa Beta-appen om det hjälper, men det är väl försent för en uppdatering.
Fantastisk app
fantastiska detaljerade diagram
Fantastisk app för kommersiella simmar skulle inte vara utan den! Behöver fler funktioner som bränsleberäkningar och ruttgenerering då det skulle vara min enda app för allt.
Hur kan jag upptäcka flygsimulator?
عالیه
Få det inte att se ut som en billig iOS-port...
Mycket buggig men ser bra ut på Surface Duo. Appen verkar sträcka sig bra över båda skärmarna med väldigt lite UI i mitten, alltså bakom gångjärnet. Och när du öppnar Flight-fliken öppnas den på den vänstra skärmen istället för i mitten, vilket är bra, igen, eftersom det inte blockeras av gångjärnet. Det enda problemet är att det är väldigt buggigt och inte laddar färdplaner från SimBrief eller öppna sjökort. Tråkigt att se att den senast uppdaterades 2019. Den har så mycket potential att bli fantastisk.
Hånade det
Utmärkt tillägg till Navigraphs svit av flygsimulatorapplikationer.
Du måste registrera dig på deras sida för att överhuvudtaget använda appen, och betala (tydligen mycket) för att få mer än 3 diagram. Ripoff.
Denna app förvandlar din surfplatta/mobil till en EFB. Alla sjökort inklusive simlink-positionen lättillgänglig när du flyger på din dator...
Kraschade om och om igen!!
Omöjligt att logga in. Token har gått ut??? Har försökt i över ett år. Fixa det snälla.
Bra att ha i mobilen men ganska meningslöst på en liten (6 tum) telefonskärm. Inga krascher eller buggar än så länge men så dålig att använda på telefonen som att välja diagram och sedan dölja menyn osv... är en PITA. Jag antar att den här egentligen bara var gjord för surfplattor. Cloud för skrivbordet är mycket bättre om du har en sekundär/tertiär datorskärm.
Det går inte att logga in i appen
Navigraph Charts Instrumente bqy
Varför när jag öppnar ett flygplatskort som en inflygning kommer det att visa en sida med "DEMO"-text. Någon hjälp?
butut
Kräver prenumerationsavgift, men det nämns inte i Play Butik.
Bara hemskt. Fryser, autolås (även när du väljer att inte göra det). Att söka ger ingenting och så mycket mer. Vad betalar vi för?
Komplicerad demais
awsome bara otroligt
Bra men bara för de som är intresserade.
Navigraph Charts Tools vew
Skräp
Mycket komplett information och har aldrig några fel.
Kostsam
Massor av buggar och irriterande saker, om detta bara fixade saker med enkla gränssnitt skulle det vara ett 5-stjärnigt. Gör saker större till att börja med
Baserat på tidigare 1-stjärnig feedback, har jag ändrat den tillbaka till 5* Felet i appen löstes där kartorna inte visades, och noreply@-supportens e-postadress har ändrats för att tillåta användare som jag att maila problem i. Kort sagt , problemen löstes och navigraph-appen/prenumerationstjänsten är fortfarande ett måste för alla fightsim-entusiaster som försöker så verkligt som det blir från ett skrivbord
Bra
Fortsätter att logga ut utan anledning. Pita
Navigraph Charts Asbob va vositalar ibvy
Lite på den dyra sidan, men den innehåller en hel del information samt spårning av simflyg med verklig information. Flyg- och flygsim-entusiaster kommer att njuta av den realism som detta ger bordet med flygspårning och högkvalitativa Jepp-diagram. Aktuell Nav-data för FMS ingår också i prenumerationen, som görs antingen månadsvis eller årligen.
Kan inte fästa diagram från färdplanen. Diagram öppnas inte som ett fönster eller som kartlager. Jag har sett att det här problemet tagits upp i många forum sedan förra året men fortfarande ingen lösning förutom att använda webbläsarversionen. Vad är poängen med att ha en app då?
Navigraph Charts Įrankiai bfm
Älskar de nya funktionerna, speciellt kartöverlägget. Bra gjort. Jag hade inga fördröjningar, krascher eller något med den nya versionen. Den verkar vara väl testad, grattis!
Älskar det!!!!!!
Galaxy Attack: Alien Shooter Spillehall chn
Bra att ha detta på en surfplatta. Men hur skriver man ut diagram från appen?
lysande
oanvändbar efter senaste uppdateringen. tappar hela tiden anslutningen och slutar visa all flyginformation, kan ladda ner flyg eller ändra det
Utmärkta diagram och bra gränssnitt men det är verkligen instabilt och kraschar mycket.
Jag har aktiva prenumerationer men jag kan inte komma åt världskartan.
Vill inte öppna diagram..